اخبار روز سینما

بازگشت پدرخوانده/ کدام بازیگران مورد علاقه مردم هستند؟!/جزئیات

 گرداننده رئالیتی‌شو «پدر خوانده» کامبیز دیرباز با منتشر کردن پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از شروع تولید فصل سوم این رئالیتی‌شو به کارگردانی سعید ابو طالب خبر داد.

اخیرا کامبیز دیرباز با انتشار تصویری از خود در فصل اول رئالیتی شو «پدرخوانده» از آغاز تولید فصل جدید در صفحه شخصی خود خبر داد. او در توضیح این عکس نوشت: ما به داشتن تماشاگران باهوشی مثل شما افتخار می کنیم، قبلا فکر می کردیم حرفه ای ها پدرخوانده بازی می کنند اما حالا فریاد می‌زنیم، حرفه ای ها به تماشای پدرخوانده ها می نشینند.

برای فصل جدید «پدر خوانده» آماده می شویم. بیش از 62000 فالوور این پست طولانی مدت را لایک کرده اند و تقریباً هشت هزار نظر داشته است. در اکثر کامنت ها مخاطبان بازیکنان مورد علاقه خود را برای فصل سوم «پدرخوانده» پیشنهاد کردند و نام امیر علی نبویان، بهاره افشاری، مجید واشقانی، ایمان صفا  بیش از دیگران تکرار شد. برخی نظرات از سعید ابوطالب خواستند که فصل سوم را بدون تم انجام دهد.

 قبلا سپند امیرسلیمانی از ساخت فصل سوم از اجرای زنده «پدرخوانده» در پردیس کورش خبر داده بود. وی همچنین اعلام کرد که در فصل سوم نقش جک از بازی حذف خواهد شد و شرکت کنندگان نیز با لباس های روزمره در بازی ظاهر خواهند شد. تاکنون دو فصل از رئالیتی شو «پدرخوانده» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب روی پلتفرم فیلمنت ساخته شده است. منتشر شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بازگشت-پدرخوانده-کدام-بازیگران-مورد-ع/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا