اخبار تهران

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران| طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

به گزارش بازار، محسن هرمزی درباره بررسی های نهایی تغییرات در اجرای طرح ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کاستی هایی داریم، گفت: حوزه برنامه ریزی ترافیک در سال های اخیر انجام شده است. سال، با توجه به زمان مورد نیاز به روز رسانی نشده است.

بروزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود
وی با بیان اینکه در بروزرسانی طرح ترافیک در سال جدید ضوابط را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال 96 در سال 96 در دستور کار قرار گرفتیم. وی با توجه به اینکه موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود، افزود: پس از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید مورد بررسی و تایید نهادهای بالادستی قرار گیرد و پس از آن نسبت به ابلاغ اقدام خواهیم کرد. و اجرای طرح جدید .

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح زوج و فرد نخواهیم داشت
هرمزی با تاکید بر اینکه جزئیات تغییرات پس از نهایی شدن به اطلاع شهروندان خواهد رسید، تصریح کرد: اما باید بگویم بر اساس بررسی های جدید، طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام زوج و فرد نخواهیم داشت. ” طرح، و همچنین قوانین بر اساس منطقه. ما برق را معرفی می کنیم. این بدان معناست که خودروها و موتورسیکلت های برقی می توانند بدون محدودیت تردد کنند. همچنین محدودیت هایی برای تردد موتورسیکلت های بنزینی در بازار و منطقه 12 اعمال خواهد شد.

طرح ترافیک جدید برای کمک به شب مرده خیابان های پایتخت
معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح ترافیک جدید را به گونه ای مدیریت می کنیم که از مردگی خیابان ها در شب بکاهیم. چرا که طرح ترافیک سال هاست به شب مرده خیابان ها کمک کرده است.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا