اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو فال حافظ به معنای فال یا فال بر اساس اشعار حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن هفتم هجری است. برخی معتقدند که فال حافظ روشی جدی برای فالگیری است. حکمت حافظ که در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد، به عنوان راهنمای مهم لحظه های زندگی شما در طالع شما ظاهر می شود. فردا جمعه هفتم در ادامه فال حافظ است. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

گفتم نوشابه را از صورتش بردار.

گفت: من تو را به این دیوانه زنجیر می کنم.

او را به گنج بیکران دوستم حسن بردم.

از این به بعد به صد گدای مثل خودم می دهم

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که مدتی است به شکستن دایره عشق فکر می کنید اما از این راه نتوانسته اید به موفقیت برسید و آن را نخواهید یافت. انشالله مشکلی که بین شما پیش اومده و باعث رنجش معشوقتون شده هر چه زودتر برطرف بشه. برای دلجویی از او قدمی بردارید زیرا دوست خوب گنجی بی نهایت است که انسان را به خواسته های دیگر سوق می دهد.

متولد شدن اردیبهشت ماه

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای روحانیت را خوشبو کن

اگر وکیل توصیه کند که عشق جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، خود را با چیزهای غیر ضروری مشغول نکنید. از انجام آنچه دیگران می گویند دست نکشید. رویاهای بلند و اهداف دست نیافتنی دارید. موقعیت خود را با دقت در نظر بگیرید و امیدها و رویاهای خود را تعدیل کنید، زیرا تلاش برای جاه طلبی های پوچ فقط اتلاف وقت و انرژی است.

متولد شدن خرداد

دی فروش یک پیرمرد که نامش خوب است ذکر شود

گفت شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن

گفتم اسم و شرم تو را به باد می دهم

گفت حرف را بگیر و هر چه باد

تفسیر فال امروز حافظ:

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که شما کسب و کاری را با سود و زیان نامشخص راه اندازی کرده اید، اما سعی می کنید ادامه دهید و کاری مفید انجام دهید.

متولد شدن تیر

کتاب باکی داستان شادی و اشک است

بیا از غم بی تو زنده شدم

حادثه عجیب و حادثه عجیب

تو قاتل هستی و قاتل گریان

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر عزیز ماهی کامنتی دارد که مهم ترین شرط تحقق نیت در ذهن شما سخت کوشی و چابکی است. اگر واقعاً قصد برآوردن این آرزو را دارید، باید تنبلی را کنار بگذارید و تلاش خود را افزایش دهید. یک هدف بزرگ نیازمند تلاش بیشتر و تلاش بیشتر است. پس از همان ابتدا مسیر خود را مشخص کنید و اقدام کنید. به زودی با فردی آشنا می شوید که حال شما را تغییر می دهد و غم و اندوه شما پایان می یابد.

متولد شدن مرداد

شاهدان دلبری باید ناراحت باشند

تا گوشه نشینان بتوانند وارد ایمان شوند

هر جا که شاخ نرگس شکوفا شود

نرگس را دید

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، شما از وضعیت خود بی خبرید. شما با استعداد و پرشوری هستید که از شما برای دستیابی به موفقیت استفاده می کند و شما عقب مانده اید. سعی کنید عقب نمانید و از توانایی های خود برای رسیدن به جایگاهی که شایسته آن هستید استفاده کنید.

متولد شدن شهریور

اگرچه این وعده برای واعظ شهر آسان نبود

تا ریا نباشد و سالوس مسلمان نشود

دوش گفت فردا طعم دلت را می دهم

هیچ دلیلی وجود ندارد که خدا پشیمان نباشد

ترجمه

در تعبیر فال امروز حافظ شهریور حوت عزیز، یکی هست که غرورتو فروخته، بهش فکر نکن و بهش اهمیت نده و سعی کن قلبت رو تمیز نگه داری چون خدا اون شخص رو مجازات میکنه.

متولد شدن مهر

ای صباگر از رود ارس بگذر

زن را در خاک آن وادی ببوس و نفس بکش

دل به چشم یار مست جان می دهد

با وجود اینکه هوشیاران اختیار خود را به کسی نداده اند،

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی های عزیز، شما مدت زیادی صبر کرده اید و نگران آینده هستید. آینده زیبایی در پیش رو دارید و با سخت کوشی به جایی می رسید که دیگران آن را تحسین می کنند، به شرطی که ترس را کنار بگذارید و سختی های جاده را تحمل کنید.

متولد شدن آبان

شما مکانی در خرابه ها دارید

شما زمان زیادی در اختیار دارید

آه، روز و شب با خش خش و چهره عشق

صبح و عصر خوبی براتون آرزو میکنم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که شما شخصیت خاص و خوبی دارید که باعث می شود در بین اطرافیانتان بسیار محبوب و محبوب باشید. خوش شانسی به شما بازگشته است و روزهای خوبی خواهید داشت. به زودی اخباری دریافت خواهید کرد که موفقیت شما را دو چندان می کند. اگر می‌خواهید این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها تداوم داشته باشد، از کمک به کسانی که به کمک شما نیاز دارند دریغ نکنید و دعای زیبای آنها همراه شما باشد.

متولد شدن آذر

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

دایره چرخ آبی در صورت اجازه

من دوباره آن را به روش دیگری می خرم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی های عزیز، اگر ناامید نشوید و دوباره شروع کنید، می توانید مطمئن باشید که به خوشبختی و سعادت خواهید رسید، حتی اگر دیگر نتوانید رتبه اول را کسب کنید.

متولد شدن دی

در جهان پناهی جز آستانه تو نیست

غیر از این، گاهی ذهنم در هاوالا نیست

آدو چو چاقو می کشد، من سپر می اندازم

که شمشیر ما چیزی جز ناله و آه نیست

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که به برکت دعای خود به خواسته قلبی خود خواهید رسید. فکر نکنید که همه کارها را به تنهایی انجام می دهید، فکر کنید دیگران دلیلی هستند که می توانید به هدف خود برسید. به قولت وفادار باش روزگار مطابق میل شماست، پس به خواست خدا بیندیشید و برای دیگران مفید باشید.

متولد شدن بهمن

سحر با باد حدیث آرزو می خواندم

تکیه بر لطف خدا بود

اگر در این بازار سودآور باشد، از درویش راضی است.

خدا نکنه من درویش باشم و شاد باشم

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز، زندگی به فراز و نشیب های فراوان تعبیر می شود، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در نادر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و دردناک می گذرد، اما اگر صبور باشید و امیدتان را حفظ کنید، در آینده ای نزدیک آرزوهایتان برآورده می شود. بر خدا توکل کن و از تکبر بپرهیز. برای رسیدن به خواسته قلبی خود با خانواده و دوستان دلسوز مشورت کنید و از طمع دوری کنید.

متولد شدن اسفند

یک عمر می گذرد تا اینکه هر روز یک قدم برای جستجو بردارید

من همیشه به دنبال دست شفاعت در نیک هستم

روزم را بدون ماه مهرافوز می گذرانم

در جاده تله گذاشتم، مرغ را به دام انداختم

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید هرگز فکر نمی کنید رسیدن به آرزوهایتان بدون تلاش میسر می شود، باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید و تمام راه ها را برای رسیدن به جواب امتحان کنید. مسیر رسیدن به هدف پر پیچ و خم است و فراز و نشیب های زیادی دارد اما نگران نباشید زیرا این داستان پایان خوشی برای شما خواهد داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا