اخبار روز

نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو

رهبران تل آویو در یک نشست ویژه درباره اقدام احتمالی دادگاه لاهه با هدف دستگیری نتانیاهو، گالانت و هالوی به اتهام جنایات جنگی تا پایان ماه جاری بحث کردند.

گزارش چیزی مهرروز چهارشنبه، پایگاه خبری روسی Elium گزارش داد که کانال عبری “12” فاش کرد که تل آویو اطلاعاتی دریافت کرده است که نشان می دهد دادگاه لاهه ممکن است قبل از پایان ماه جاری حکم بازداشت مقامات ارشد رژیم را صادر کند. میتوانست. انتظار می رود نتانیاهو همراه با یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش، وارد عمل شوند.

در همین راستا، شبکه عبری «13» گزارش داد که شورای امنیت داخلی این رژیم به طور مخفیانه سناریوهای مربوط به دستور بازداشت بین المللی سران سیاسی و نظامی این رژیم را بررسی کرده است.

این شبکه عبری اعلام کرد که سناریوهای دادگاه بین المللی دادگستری برای صدور حکم بازداشت بین المللی علیه نتانیاهو را به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل بررسی کرده است.

شبکه 12 اسرائیل روز پنجشنبه هفته گذشته فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو از وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور حکم بازداشت وی و دیگر مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری درخواست کرده است.

ساعاتی پیش از انتشار خبر درخواست نتانیاهو از متحدان غربی اش، رسانه های صهیونیستی از نگرانی اسرائیل مبنی بر اینکه دیوان بین المللی دادگستری (دیوان لاهه) حکم بازداشت مقامات ارشد امنیتی و سیاسی این رژیم را در پایان سال جاری میلادی صادر کند، گزارش دادند. ماه آینده

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا