اخبار روز سینما جهان

کریستوفر نولان از فلورنس پیو عذرخواهی کرد!/ جزئیات خبر

روز گذشته، یک خبر مبنی بر عذرخواهی کریستوفر نولان از سوی فلورنس پیو در خود صدازده شد که بازتاب فراوانی به همراه داشت. فلورنس پیو در روز گذشته به دلیلی اشاره کرد که چرا کریستوفر نولان در حین پیشنهاد بازی در فیلم “اوپنهایمر” از او عذرخواهی کرده است. این اعلان بازیگر به وجود حواشی فراوانی برای این کارگردان منجر شده است.

روز گذشته، خبری منتشر شد که در آن فلورنس پیو از خودش به عنوان یک سخنگوی عذرخواهی کننده در مورد کریستوفر نولان و اعلام ازبین بردن درخواست بازی در فیلم “اوپنهایمر” صحبت کرد. این خبر تأثیرات قابل توجهی به همراه داشت و تجاوزات بیشماری را در برداشت از عملکرد کریستوفر نولان به همراه داشت.

عذرخواهی کریستوفر نولان از فلورانس پیو

نولان از پیو عذرخواهی می کند

در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستانی، درام حماسی اوپنهایمر موفقیتی خارق‌العاده داشت و تحسین منتقدان را برانگیخت، رکوردهای باکس آفیس خود نولان را شکست و حتی یک سریال طولانی IMAX را ایجاد کرد.

در حالی که درباره بازیگران فیلم و نامزدهای جوایز صحبت‌ها در حال پیچیده شدن است، نام فلورانس پیو به اندازه همتایانش مثل کیلیان مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور برجسته نمی‌شود. پیو در روز گذشته در یک مصاحبه با MTV اعلام کرد که کریستوفر نولان شخصاً قبل از پیشنهاد نقش، از او عذرخواهی کرده است. پیش از شروع اعتصابات SAG-AFTRA، پیو نظریاتی درباره اهمیت نقش خود به اشتراک گذاشت و نگرش محتاطانه کارگردانی نولان نسبت به نقش او را برجسته کرد.

عذرخواهی کریستوفر نولان از فلورانس پیو

نولان از فلورانس پیو عذرخواهی می کند

عذرخواهی کریستوفر نولان از فلورانس پیو
نولان برای بازی در نقش پیو عذرخواهی می کند

این بازیگر با یادآوری لحظه دریافت این پیشنهاد از سوی کارگردان گفت:

می‌دانستم که کریستوفر واقعاً می‌خواست من بدانم که این نقش خیلی بزرگی نیست و اگر من نقش را نخواهم، او می‌فهمد. من در نهایت به او گفتم که اصلاً نقشم مهم نیست. حتی اگر قهوه سازی در کافه باشم هم باز هم دوست دارم آن کار را انجام دهم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا